Zapsat na seznam oblíbených

Vrácení, výměna, reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

Zboží můžete vrátit bez udání důvodu v průběhu 30 dní od doručení zásilky. Vracené zboží nesmí mít viditelné stopy užívání, proto prosím při zkoušení dbejte zvýšené opatrnosti. Rezignovat je možno z celé objednávky nebo její části. V případě odstoupení od smlouvy Zákazníkovi vracíme celou zaplacenou částku, včetně poštovného, pokud Zákazník vrací pouze část objednávky, poštovné se nevrací. Internetový obchod casnaboty.cz vrací Zákazníkovi platbu za odeslané zboží tak rychle, jak jen to je možné (obvykle v průběhu 5 pracovních dní, počítáno ode dne přijetí zásilky). Platbu za vrácené zboží vyplácíme na číslo účtu, které bylo uvedeno ve formuláři o vrácení zboží.
.


Štítky a lepící pásku prosím nelepte přímo na originální krabici. Krabici obalte papírem nebo folií. Štítek nalepte prosím na zabalenou krabici.


Zakoupené zboží je třeba odeslat na následující adresu:

 

OlzaLogistic - ČAS NA BOTY,

ul. Lípová 1986,

737-01 Český Těšín

 

Do balíčku vložte prosím doklad o nákupu a podepsaný formulář o vrácení, dostupný zde:

 

pdfopenoffice

 

Pozor!!!

1.Vrácené zboží by mělo být zabaleno tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
2. Poštovné a balné hradí zákazník.
3. Vracené zboží bude přijato pouze tehdy, když bude odesláno s kompletním obsahem (spolu s výrobky zdarma, dárky, atd.), a samotné zboží a jeho doplňky nejsou poškozeny.
4. K vracenému zboží přiložte prosím vyplněný formulář vrácení zboží.
5. Nepříjímáme žádné zásilky na dobírku. Taková zásilka se automaticky vrací zákazníkovi.
.

 




VÝMĚNA

 

Neděláme výměnu kus za kus. Pro výměnu si prosím vytvořte novou objednávku, kterou musíte uhradit, v případě platby předem, nebo uhradit kurýrovi při převzetí. Zboží odešlete na naši adresu jako vratku:



 

OlzaLogistic - ČAS NA BOTY,

ul. Lípová 1986,

737-01 Český Těšín

 

 

Pozor!!!

Zboží bude přijato pouze a jedině tehdy, když bude odesláno s kompletním obsahem (spolu s výrobky zdarma, dárky, atd.), a samotné zboží a jeho doplňky nejsou poškozeny.

 

 




REKLAMACE

 

Nezapomeňte, že v případě obdržení vadného nebo poškozeného zboží máte právo na reklamaci. Pro tu využijte formulář, který najdete níže. Reklamované zboží, prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

 

pdfopenoffice

Reklamované zboží zašlete na adresu :

 

OlzaLogistic - ČAS NA BOTY,

ul. Lípová 1986,

737-01 Český Těšín

 

 

V průběhu 14 dní zhodnotíme reklamaci, a budeme Vás informovat prostřednictvím emailu. V případě pozitivního zhodnocení reklamace, zboží opravíme nebo vyměníme. Náklady spojené s odesláním reklamovaného zboží Vám budou kompenzovány částkou 130 Kč. Při odesílání prosím využijte služeb České Pošty (obyčejná zásilka). Pokud již reklamovaný model není skladem, vracíme náklady za odeslané zboží tak rychle, jak jen to bude možné (v průběhu 14 pracovních dní od zhodnocení reklamace). Peníze za vrácené zboží Vám zašleme na číslo účtu uvedené ve formuláři.

Pozor! Reklamace se nevztahuje na:

 

- výměnné části obuvi tj. podpatky,
- odřené nebo ochozené spodní části obuvi,
- mechanická poškození (odřeniny, natržení,...),
- nepřizpůsobení boty k noze,
- utržené nebo výrazně mechanicky poškozené ozdoby (mašličky, knoflíky, spony),
- mechanicky poškozené zipy,
- přirozené opotřebení obuvi,
- vady vzniklé nevhodným ošetřením obuvi (np. promokání),
- barvení obuvi, které je způsobeno nadměrným pocením nohou, nebo promoknutím obuvi,
- vady vzniklé použitím nevhodných čistících prostředků,
- vady vzniklé praním obuvi v pračce,
- skvrny na obuvi vzniklé působením vnějších vlivů,
- zápach obuvi.

pixel