Pomozte nám chránit zdraví našich kurýrů!
1. Zboží pokud možno plaťte předem.
2. V případě karantény využijte možnost doručení na libovolnou alternativní adresu, např. členů rodiny, kteří vás zásobují.
3. Pokud jste v karanténě, informujte o tom kurýra ještě před příjezdem, aby mohl postupovat s maximální obezřetností.
4. Před příjezdem kurýra si důkladně umyjte ruce a nasaďte roušku.
5. Připravte se na přijetí balíku distančním způsobem – rozmyslete se, kam vám může kurýr balíček položit. Kurýr poté odstoupí a nechá Vás v klidu zkontrolovat neporušenost obalu.
6. Pokud je vám zaslán balík na dobírku, snažte se platit bezkontaktní kartu, nebo mějte připravenu přesnou hotovost.
7. Balík rozbalujte s nasazenou rouškou, obaly ihned odstaraňte do kontejneru a na závěr si umyjte a dezinfukujte ruce.
Prodlužujeme čas na vrácení zboží až na 30 dní,
nespěchej, odešly později.
V této obtížné době jsme se rozhodli ještě více zpřísnit naše hygienické požadavky, a proto se také prodloužila pracovní doba.
Předem se omlouváme za možné zpoždění při doručování balíků. To všechny pro Vás <3